/ Arxiu Municipal de la Palma de Cervelló / Família Pascual Roca

Altar de la Mare de Déu de Fàtima al carrer Santa Maria, davant ca l'Anzí

Descripció

Un any, al mes de febrer, probablement al 1959, es van fer diversos altars per acollir una imatge de la Mare de Déu de Fàtima, i s'hi van dedicar uns dies a la seva veneració. Es feia el Rosari de l'Aurora. A la Palma s'hi van fer com a mínim dos altars, un al carrer de Santa Maria i un altre al carrer Sant Isidre. Aquesta imatge està presa al carrer Santa Maria, davant ca l'Anzí. Al Fons Balasch Ollé hi ha una imatge de l'altar instal·lat al carrer de sant Isidre.

Any
1959
Volum i Suport
Drets d'autor i condicions d'ús

La difusió dels documents que formen part del gestor d'imatges Imagina ha estat autoritzada pels titulars dels drets de propietat intel·lectual. Està permesa la seva reproducció (descàrrega i impressió) der a ús privat personal i per a usos de docència i investigació, citant la font: Arxiu Municipal de la Palma de Cervelló. Per a qualsevol altre úls cal demanar autorització.