/ Arxiu Municipal de la Palma de Cervelló / Maria Busquet Bosch

El bisbe Modrego fent una al·locució pública al costat de mossèn Ignasi

Descripció

"Hi ha com a mínim tres visites oficials del bisbe Modrego a la Palma de Cervelló. Al 1950, per la inauguració de les obres d'ampliació, al 1951, per les obres de reforma i una tercera al 1954, per la benedicció de la imatge de sant Josep Oriol. El bisbe Modrego tenia una certa predilecció pel poble, i hi va venir unes quantes vegades d'incògnit, sense banderes al cotxe oficial: ""La Palma es mi tacita de plata"", es recorda que deia. Probablement aquesta imatge correspon a la tercera visita."

Any
1954
Volum i Suport
Drets d'autor i condicions d'ús

La difusió dels documents que formen part del gestor d'imatges Imagina ha estat autoritzada pels titulars dels drets de propietat intel·lectual. Està permesa la seva reproducció (descàrrega i impressió) der a ús privat personal i per a usos de docència i investigació, citant la font: Arxiu Municipal de la Palma de Cervelló. Per a qualsevol altre úls cal demanar autorització.