/ Arxiu Municipal de la Palma de Cervelló / Maria Busquet Bosch

Grup escolar de nens del professor Teruel

Descripció

D'esquerra a dreta i de darrera a davant. Fila del darrera: el mestre, Sr. Teruel, Enric Armengol, Joaquim Ollé, Josep Ollé F, Joan Obiols, Pere Massana, Jeroni Ventura, Lluís Roig, Fernando Rigol, Josep M. Torrents. Fila del mig: Josep Planas, Jaume Giberga, Joan Roig, Josep Massana, Josep Giberga, Ferran Massana, Joan Ollé. Fila del davant: Paquito S., Jesús Arbiol, Jaume Alemany, Josep Capellades, Joan Giberga, Pere Rigol, Anton Rodrigo, Ramón Roig.

Any
1935
Volum i Suport
Drets d'autor i condicions d'ús

La difusió dels documents que formen part del gestor d'imatges Imagina ha estat autoritzada pels titulars dels drets de propietat intel·lectual. Està permesa la seva reproducció (descàrrega i impressió) per a ús privat personal i per a usos de docència i investigació, citant la font: Arxiu Municipal de la Palma de Cervelló. Per a qualsevol altre ús cal demanar autorització.