/ Arxiu Municipal de la Palma de Cervelló / Josep Bosch Planas

"Conjunt musical ""Conjunt Catalunya"""

Descripció

El Conjunt Catalunya va ser un grup musical que interpretava música moderna del moment, com els Sirex, els Mustangs o els Beatles. Sols van fer dues o tres actuacions amb públic, però van estar uns anys junts, assajant a un garatge de l'avinguda Catalunya, a una de les torres d'estiueig i, més endavant, als espais de cal Carnisser, l'antic ateneu republicà. Els membres del grup eren Llorenç Bou, Salvador (cantant), Josep Bosch i Pere Fisas. La bateria la hi va donar al grup el Jaume Tintoré de ca la Tresona. El disseny del bombo és del Pere Fisas. La foto està feta als jardins de la finca les Palmeres, d'on els pares del Pere Fisas n'eren els masovers.

Any
1960
Productor
Volum i Suport
Drets d'autor i condicions d'ús

La difusió dels documents que formen part del gestor d'imatges Imagina ha estat autoritzada pels titulars dels drets de propietat intel·lectual. Està permesa la seva reproducció (descàrrega i impressió) der a ús privat personal i per a usos de docència i investigació, citant la font: Arxiu Municipal de la Palma de Cervelló. Per a qualsevol altre úls cal demanar autorització.