/ Arxiu Municipal de la Palma de Cervelló / Josep Bosch Planas

"Conjunt musical ""Conjunt Catalunya"""

Descripció

Els membres del grup: Llorenç Bou (bateria), Josep Bosch (guitarra), Pere Fisas (cantant), Salvador (guitarra). El Conjunt Catalunya va ser un grup musical que interpretava música moderna del moment, com els Sirex, els Mustangs o els Beatles. Sols van fer dues o tres actuacions amb públic, però van estar uns anys junts, assajant a un garatge de l'avinguda Catalunya, a una de les torres d'estiueig i, més endavant, als espais de cal Carnisser, l'antic ateneu republicà.

Any
1960
Productor
Volum i Suport
Drets d'autor i condicions d'ús

La difusió dels documents que formen part del gestor d'imatges Imagina ha estat autoritzada pels titulars dels drets de propietat intel·lectual. Està permesa la seva reproducció (descàrrega i impressió) der a ús privat personal i per a usos de docència i investigació, citant la font: Arxiu Municipal de la Palma de Cervelló. Per a qualsevol altre úls cal demanar autorització.