/ Arxiu Municipal de Sant Cugat del Vallès / Fons Cabanas

Festa de Sant Antoni Abat. Retrat d'un grup de persones en un carro guarnit, just davant del brollador de benzina de la plaça d'Octavià. Al fons de la imatge és veu l'edifici de Cal Boter Negre.

Codi de referència
F100_SI_00086_003
Descripció

Any
1940
Autor/s
Volum i Suport
Procediments
Drets d'autor i condicions d'ús

La difusió dels documents que formen part del gestor d'imatges Imagina ha estat autoritzada pels titulars dels drets de propietat intel·lectual. Està permesa la seva reproducció (descàrrega i impressió) per a ús privat personal i per a usos de docència i investigació, citant la font: Arxiu Municipal de Sant Cugat del Vallès. Per a qualsevol altre ús cal demanar autorització.